Känslan i halvtid var betydligt jämnare än slutresultatet. Jag tycker att vi definitivt var med i matchen under första halvlek. Deras ledningsmål kändes onödigt och vi skapade en hel del som till slut också gav utdelning strax före paus. Fem minuter in på andra halvlek tog hemmalaget ledningen på nytt. Därefter hade vi en kvart där jag tycker vi försökte och det bara var ett mål upp. I den 65:e minuten kom deras tredje mål och sedan var det tyvärr gardinen ner för vår del. Det blir så här ibland och med tanke på vårt unga lag så får detta ses som en läropeng inför fortsättningen. Det finns i princip inte mycket mer att säga. Vi får ladda om för onsdagens hemmamatch som också är den sista för vårsäsongen. Bättre än så här kan vi.
// Murre