Här kan ni läsa Giffabladet 2022 digitalt

GIFFABLADET 2022

Observera att detta är en lågupplöst version, ej lämpad för utskrift.

HERRJUNIORER, GENARPS IF
2022-03-27 11:55
Stående från vänster Axel Dehn, Loke Brandhammar, Pontus Andersson, Ludvig Nilsson, Måns Persson, Calle Hansson, Elliot Persson- Brunzell, Albin Rosell, Leo Elten, Emil Fällmark, Adam Åkesson. Ledare Oskar Mårtensson.
Knästående från vänster ledare Patrik Persson, Simon Kristoffersson, Emil Mårtensson, Jon Muller, Elias Unnerbäck, Max Mårtensson, Max Dunegård.
liggande Hampus Hansson, Erik Johansson.
Frånvarande Andreas Nilsson

Giffabladet 2022 delades igår ut i byns alla bredlådor. På grund av den mänskliga faktorn missades tyvärr våra äldsta ungdomar, Juniorlaget, i produktionen.

Genarps IFs juniorer består av ett gäng goa 16-18 åringar. Gruppens verksamhet är återuppstådd efter ett par års uppehåll. De tränar måndag och onsdagar, har god uppslutning på träningarna och har väldigt kul tillsammans. Ibland får detta pojklags äldre killar vara med på A-lagets matcher och känna på den utmaningen.

Laget tränas av Oskar Mårtensson och Patrik Persson.

Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen