Välkommen!

Välkommen till Genarps IF!

Vi i Genarps IF har ägnat oss åt idrott i Genarp sedan föreningen bildades 1931. Under många år har vi huvudsakligen varit aktiva inom fotboll och boule men 2014 utökade vi utbudet till att även omfatta friidrott i form av löpning.

Våra hemmamatcher spelar vi på vår egen lilla pärla: Ekevallen. Välkomna hit för att titta på fotboll. I pausen köper ni en kopp kaffe i vår kiosk och när domaren blåst av matchen snörar ni på er gympadojorna och tar en löprunda i skogarna eller på natursköna Risen. När konditionen börjat infinna sig, varför inte delta i våra löptävlingar som RISEN-loppet, GIFT (Genarps IF Trail) och Skånska Energi-Stafetten?

VÄLKOMNA!

Vill du bli medlem i vår förening? Klicka då här!

Du kan även delta i Månadslotteriet », ett enkelt och roligt sätt att stötta föreningen!
Student på G?
2024-03-26 13:16

Hej Giffare!

Planerar ni student eller annat kalas i sommar? Ofta genererar det en och annan tomburk, antingen av svensk eller utländsk härkomst. Genarps IF erbjuder sig att ta hand om rubbet enligt följande:

1. Lägg ett mail med festdatum och antal önskade säckar till thomas@genarpsif.se

2. Vi kör ut säckarna till er adress.

3. Ställ fram säckarna på festen. (Se till att skilja tomburkar från annat skräp)

4. Efter festen: ställ ut säcken/säckarna så hämtar vi den/dem dagen efter.

För de som inte visste det: Vid Ekevallens parkering finns en liten insamlingsstuga precis vid bommen. Där kan den som vill också skänka sina burkar, oavsett härkomst.

Genarps IF tackar för ert bidrag!

Månadslotteriet Mars
2024-03-25 13:17
1:a vinst 500:-  Lott nr 214                                                        Lena Nilsson

2:a vinst 200:-  Lott nr 296                                                        Monica Jensen

3:e vinst 200:-  Lott nr 273                                                        Gunnar Nilsson

4:e vinst 200:-  Lott nr 170                                                         Bengt Jakobsson

5:e vinst 200:-  Lott nr 266                                                         Bo Andersson

Erbjudande från Strawberry
2024-02-22 11:01

Nu har vi en egen webbshop fylld med presentkort från Strawberry. Presentkorten kan användas för att boka hotellnätter både i Sverige och norden. De är även giltiga för användning i Strawberrys eleganta spafaciliteter och utsökta restauranger, vilket gör dessa presentkort till den perfekta påskpresenten. Hela 10% av ordervärdet tillfaller Genarps IF. Klicka här: https://www.sponsorhuset.se/genarpsif/strawberry

Betalning medlems/träningsavgifter
2024-02-21 14:42

Hej Giffare!

I dagarna skickades fakturorna för 2024 års medlems/träningsavgifter ut. Tyvärr följde en gammal text rörande OCR-nummer med, den kan ni bortse ifrån. (Systemet är nytt för oss också, men vi lär oss)

I och med det nya betalningssystemet som kommit via SportAdmin finns nu tre sätt att betala: Swish, Kortbetalning eller Delbetalning via Quickly. Välj det betalsätt som passar er bäst. Inga OCR-nummer eller annat behövs, betalningen registreras i samma minut ni gjort den.

OBS: Använd alltså inte gamla betalsätt såsom överföring via bankgiro/postgiro.

Vi vill också, än en gång, poängtera att det inte är Genarps IF som tar ut någon administrationsavgift utan det är SportAdmins sätt att finansiera sin verksamhet.

Har ni ytterligare frågor eller funderingar avseende betalningar eller medlemsavgifter, tveka inte att höra av er på medlem@genarpsif.se

//Genarps IF

Nyheter från våra lag